Sephora Lotus Eye Mask

by - Çarşamba, Eylül 27, 2017

Merhabalar arkadaşlar. 
Sizlere bir önceki yazımda Sephora alışverişimden bahsetmiştim. Yazımı okumak isterseniz  Tık Tık...
Şimdi de Bu ürünlerden biri olan Sephora Göz Maskesinden bahsedeceğim. 
Bir çok yazımda da belirttiğim gibi cildim aşırı kuru. ( Gözlerim de buna dahil.) Göz çevremiz çabuk kırıştığı için nem şart. Malum 20'li yaşlara gelince cildimize yavaştan yatırım yapmamız lazım.(Bakım anlamında)  Ben de merak ettiğim ve denemek istediğim için Sephora'dan  Lotus Eye Mask'ı aldım.
Lotus çiçeği özüyle zenginleştirilmiş bu maske ;
  • Göz çevresinde uzun süreli nemlendirme
  • Yorgunluk gerginlik belirtilerini azaltma
                                                                            Gibi vaatleri var. 
Peki bu vaatlerini yerine getiriyor mu?
Açıkçası ben bu ürünü sevdim. Vaatlerini kesinlikle yerine getiriyor ama uzun süreli bir etki beklememek lazım. Günü kurtarmak açısından harika bir ürün. Makyaj öncesinde rahatlıkla kullanabilirsiniz. 
Fiyatı sanırım 16 TL gibi bir şeydi. Ama ben 3 al 2 öde kampanyasıyla almıştım.
Benim deneyimlerim bu kadar. Çok da uzatmadan bahsetmeye çalıştım. Umarım işinize yarar.
Sizin deneyimleriniz nasıl?
Denememi istediğiniz veya merak ettiğiniz ürünler varsa yorum olarak belirtebilirsiniz . Bana mail yoluyla ulaşabilirsiniz. 
Hepinize sevgi dolu ve bol nemli günler diliyorum. :)
Bir sonraki yazıda görüşmek üzere... 


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

56 yorum

  1. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We have the pleasure to accept your blog in the division: TURKEY
    with the number: 798
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Sincerely
    Chris
    For other bloggers who read this text just register
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey___________798%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! with compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you an award for your site
    Here is the download link of the award
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link from our community. just an invitation to join for the community. This article was previously published under the Creative Commons Attribution 3.0 Unported License.
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983
    +++++++
    Merhaba!
    "Directory Blogspot" a hoş geldiniz.
    Blog bölümünü bölüme kabul etmekten mutluluk duyuyoruz: TÜRKİYE
    798 sayısı ile
    Umarız sitemizi arkadaşlarınıza tanıtırsın,
    Arkadaşlarına "onur ödülü" sunarak davet et
    Bu, siteyi genişletmenin tek yoludur.
    Aktivite sadece dostça
    Önemli! Blogumuzu takip etmeyi unutma. sağol
    Sana mükemmel bir gün diliyorum
    içtenlikle
    Chris
    Bu metni okuyan diğer blog yazarları için kayıt olunuz
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey___________798%20%20Members
    Kayıtlarınızı doğrulamak için blogumuzu izlemek zorunludur
    Anlayışınız için teşekkür ederim
    ++++
    Blogunuz için "özel ödül" ödülü alın! övgü ile
    Saygılarımızla
    Chris
    Sitenize bir ödül sunmaktan memnuniyet duyarız
    İşte ödülün indir linkidir
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/13//15041305193618874513168342.png

    Arkadaşlarınızı bize katılmaya davet edin! sağol
    İşte topluluğumuzun bağlantısı. topluluğa katılmak için sadece davetiye. Bu makale, Creative Commons Attribution 3,0 Uluslararası Olmayan Lisans ile daha önce yayınlandı.
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil
  2. Göz maskelerini hiç denemdim canım ama yazından sonra bir şans vereceğim :) Emeğine sağlık bebeğim <3

    YanıtlaSil
  3. Hem işe yarıyor, hem de fiyatı çok iyiymiş. Çok teşekkürler tanıttığın için Hazal'cığım. Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım gelip o güzel yorumlarını belirttiğim için ben teşekkür ederim 😘

      Sil
  4. bakarım buna ben :D teşekkürler :D

    YanıtlaSil
  5. wonderful review dear, thanks for sharing, xo

    YanıtlaSil
  6. I love lotus!

    Thanks for your visit love, you've a new follower!

    ❤ MARY MARÍA STYLE ❤

    YanıtlaSil
  7. Sephora'dan hiç alışveriş yapmadım ama merak ediyordum. Fikir verdin bana, teşekkürler ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bebeğim. Batmak istemiyorsan girme zaten 😂

      Sil
  8. Bu tur urunleri bende kullaniyorum ara ara sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben ilk kez kullandım ama menün kaldım canım 😊 iyiymis

      Sil
  9. En çok lazım olan türden bir maske.. Denemeli. ;)

    YanıtlaSil
  10. heeey nası gidiyo okuul her şey yolunda mıııı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deep neler oldu bir bilseenn. Bu yıl benim için çok güzel bir yıl. Son sen3m okulda ve sürekli stajdayım. Yorucu oluyor ama çok seviyorum. Zor durumdaki insanlara yardım etmek beni çok mutlu ediyor. Koşturmak falan.. 😍

      Sil
  11. canım yazından sonra merak ettim denek gerekiyor eline sağlık :)

    YanıtlaSil
  12. Of of, kızımın sayfasını ihmal ettim biliyorum ama o beni hoş görür :) İnan öyle güzel olmuş ki bloğun kamaştı gözlerim. Tanıtımın da çok nefis olmuş ama bilirsin Ece ablan gençliğinden beri makyaj yapmaz. Siz gençsiniz, yakışır her şey size. Güzel bir ürün belli ki. Emeğine sağlık canım. Sevgiyle gözlerinden öperim.
    Hiç sesli şiirimi dinledin mi Hazal? Bloğumda iki tane var. 'Kaderin Bendim, Sabahları Sen' arama güçlüğü olmasın diye yazdım canım. Fikrin benim için önemli :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa birtanecik ablacım.. senin o güzel kalbinden öpüyorum.
      Beni dusunup yazman bile ne kadar mutlu etti bir bilsen..😚Sana asla gönül koymam ben bunu bilmelisin. Ben de seni baya ihmal ettim. Okul yoğun olduğu için. Mutlaka bakacağım şiirine. Eminim ki çok güzeldir. Senin güzeller güzeli kalbin gibi.😘

      Sil
  13. Merhaba,

    Kozmetik alanı çok bilgi sahibi olduğum bir alan değil, bakalım neler varmış diyerek dikkatle izleyeceğim seni :-)

    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa her zaman kosmetik paylasmiycam bu nedenle canimm. Teşekkür ederim bloguma geldiğin için. Çok naziksin 😚

      Sil
  14. İndirimini çok güzel yakalamışsın canım ben de mutlaka bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denk geldi canım haberim yoktu kasada öğrendim ben de 😊

      Sil
  15. benimde hoşuma gider sanırsam , bir indirimde bende alayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım. Beğeneceğini düşünüyorum 😙

      Sil
  16. Yorgunluk gidermesi iyiymiş, hepimize lazım...

    YanıtlaSil
  17. Her bayana şart galibaa 😁 denemek lazim canm. Ama kalici olsaydi keske tüh 😄 ellerine saglik kuzum öpyorum kocaman seni 😘😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her bayana şart değil tabi ki canım 🤣🤣 Ben de öpüyorum seni kocaman😍😙

      Sil
  18. hiç göz maskesi kullanmadım, merak ettim rastlarsam alabilirim, teşekkürler paylaşımın için :)

    YanıtlaSil
  19. Yanıtlar
    1. Sen denemeden de güzelsin bebeğim 💋

      Sil
  20. Benim cildimde çok çok kuru. Bir çok ürün denedim ve bana iyi gelen LR'ın Propolisli nemlendiricisi oldu. Tavsiye ederim. Bu üründe göz kenarları için harikaymış. Denemek lazım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım bana göre iyi. Ama sen kendi cildine göre iyi geleni bulduysan ona devam et derim..😘

      Sil
  21. Hemen bir Sephora mağazasına gidilip, alınıyor... teşekkürler...

    YanıtlaSil
  22. Lovely pick, dear! I'm following you now & would love to have you follow me too! xoxo

    YanıtlaSil
  23. Bir de uzun vadeli olaymış demek ki tam olacakmış :))))

    YanıtlaSil
  24. bir sonraki Sephora alışverişimde şans vereceğim, teşekkürler....

    YanıtlaSil
  25. Pretty cool stuff there, dear! xoxo

    YanıtlaSil
  26. Göz altı maskesi hiç kullanmadım gerçekten merak ettim. Tavsiyen için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  27. Great post!
    Thanks for sharing)
    I follow you 189)
    http://alyonapsel.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  28. i love this so much dear..i love your beauty blog..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  29. i followed you already dear..

    https://jehanmohammad.blogspot.com/

    YanıtlaSil