Sephora Alışverişim? Neler Aldım?

by - Pazartesi, Eylül 11, 2017

Merhabalar arkadaşlar bloguma hoşgeldinizz.
Kurban Bayramı sonrası ilk yazımla karşınızdayım.Yazmaya yine ara verdim biraz. Çünkü malum okullar açıldı. Eee ben de okullu oldum..:))  Kayıtlarla uğraş, bayramla uğraş,onunla bununla uğraş derken ancak fırsat bulabildim yazmaya...
Gelelim esas meseleye:
Bugün size Sephora'dan yaptığım acı ve keder dolu alışverişimden bahsedeceğim. :))))  ( Ne yapayım parasal yönden battım yani:))
  Hepimiz aklımızdaki bir ürünü almak için bir mağazaya gireriz, değil mi? Sonra satış görevlisi gelir. Sizin istediğinizin aksine on tane ürün getirir önünüze. Ne hikmetse bu ürünlerden en az 3-4 tanesi aklınızdaki almak istediğiniz, fakat ertelediğiniz ürünler olur.:)  Onu alayım derken aklınıza girer görevli  ve " Amaaaannn, ha bugün ha yarın ne fark eder. Önünde sonunda almayacak mıyım" deyip bir gaflete düşersiniz. Ben bu gaflete sık sık düşüyorum maalesef.
Biten Estee Lauder Double Wear  fondotenimi almak için girdiğim Sephora'dan onun dışında başka şeyler alıp çıktım :)) 
Pişman mıyım? Hmmmm... -Sanırım Hayır. 
Çünkü aldığım tüm ürülerden memnunum. Bu sayede uzun zamandır aradığım ideal nemlendirici kremimi bulmuş oldum. Heyyyoooo :)
Tabi görevliye gıcık olmadım değil hani. Çünkü insanların zaaflarını kullanarak daha da çok satış yaptırmaya çalıştığını farkettim. Ne büyük saçmalık.!
 Ama ne yazık ki onun da işi o .
Neler aldığımı size tek tek sıralayacağım. Ve daha sonra da bu ürünler  hakkındaki yorumlarımı paylaşacağım sizinle. Tabi ki ilk önce hangi üründen bahsetmemi istiyorsanız yorum olarak bırakın. Ona göre ben de o ürüne öncelik tanıyıp paylaşabilirim sizlerle. 
Neler mi aldım? 
-Nars All Day Luminous Weightless Fondöten (189 TL)
-Benefit Triple Performing Facial Emulsion (89 TL)
     -benefit it's potent eye cream  (Tam emin değilim ama  89 ya da üzeri bir fiyatı vardı)
      - Sephora Cinescope Mascara (40 TL yaklaşık)
       -Sephora Göz Çevresi Nemlendirici Maskeler ( Fiyatı hatırlayamadım)
          Aldığım ürünler bunlardı. Bu arada ben bu alışverişi aylar önce yapyığım için ürünler hakkında gönül rahatlığıyla size bilgi verebilirim. Hemen yazıp da sizi yanıltmak istemedim.
Bugün kü yazımın a sonuna geldik.Ve hepinize mutlu günler diliyorum. 

 (Fikir, öneri ve görüşlerinizi bekliyorum. Merak ettiğiniz, sormak istediğiniz varsa bana yorum olarak veya mail olarak yazarsanız seve seve yanıtlarım...)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

54 yorum

  1. Bira abartmamış mısın kuzum ya 😂 Bu satıcılar hep böyle yav 😂 Güle güle kullan 💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Abartmışım işte ben de çıkınca anladım:))) Eve gelene kadar iade etme planları yaptım ama iş işten geçmişti:)))

      Sil
  2. Excellent post (as always)!Thank you very much :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Than u honn😚
      it is so nice to hear it from you.😍

      Sil
  3. Maskeleri merak ettim canım, yorumlarını bekliyorum :) Harika ürünler almışsın, güle güle kullan bebeğim <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm..:) İlk önce maskelerden bahsederiz biz de sen yeter ki iste :*

      Sil
  4. Güle güle kullan hepsiniiii ☺️☺️☺️

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ürünler güle güle kullan, özellikle maske ve maskara yorumlarını merak ediyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım. Kullandıkça gülüyorum çok şükür. :)) Sanıırım ilk maskeden bahsedeceğim :)

      Sil
  6. bu alışverişi olayı hep bana da olur ... sadece bir şey alacakken poşette o kadar şeyi nasıl oluyor anlamıyorum , sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de de aynı. Bari şu da bu da derken mağazayı boşaltıcaz elden gelse :D

      Sil
  7. Bende senin gibiyim :)
    Hrpsini iyi gunlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canımm :* Bir çoğumuz aynıyız :D

      Sil
  8. arkadaşlarla alışveriş merkezinde geziyorduk arkadaşıma sadece oje almak için girdiğimiz kozmetik mağazasından toplamda 250 tl alışveriş yaparak çıktık :) Sanırım biraz gaza gelmişiz :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hep böyle oluyor işte..:))) Ben de aynıyım. Ahh bu kadınlaarr :)

      Sil
  9. Bu arada ürünleri güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  10. Hepsi de çok güzel. Zaten Nars dedin mi akan sular durur. Boş ver bir kere bir çılgınlık yapmışsın kendin için....Güle güle keyifle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım. Yaptık bi hata geri dönüş yok :)

      Sil
  11. Hepsi de çok güzel gözüküyor güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Eu admiro muito essa marca, mas nuca comprei nela. Adorei o batom e esse esmalte. ^^
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  13. Hepsi çok güzel ,güzel günlerde kullan canım.

    YanıtlaSil
  14. Lovr Sephora they have great stuff there. Thanks for ypur comment on my blog. I just Followed you.

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan bebeğim, fondötenin etkisini çok merak ettim <3

    YanıtlaSil
  16. Hepsi çok güzel. Güle güle kullan canım ❤️😘

    YanıtlaSil
  17. Satıcıların gazına gelmemek lazım:))) keyifle kullan hepsini

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy nasıl gaza getiriyorlar ama farkında olmuyorsun ki mağazadan çıkana kadar

      Sil
  18. Biraz para harcamissin ama cok cekici urunleri almissin gule gule kullan canim 💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen biraz öyle oldu. Teşekkür ederim canim

      Sil
  19. harika ürünler, hepsini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  20. Anammm ben bu fiyata tüm aileyi döserim ha 😁 ama begendiysen dicek bise yok canm benm gle güle kullann 💕😘😘 bide önceki headerin daha mi yalındı ne sanki bilemedim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) Ahhh Özlemcimm canımm oluyor işte arada böyle yaramazlıklarım. Ama senede bir kaç kez alıyorum böyle. Çünkü cildim çok hassas.. :( Beğenmedin mi kız headerimi. Yakında yine değişicem :D

      Sil
  21. Ben iki defa yorum yazmıştım. Gözükmüyor, ne oldu ki yorumlarıma..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bağlantıda bir problem oldu herhalde :(

      Sil
  22. Bence nemlendiriciden memnunsan verdiğin paraya üzülme. Cildin önemli, ufacık bir şey onu yıpratıyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O konuda üzülmüyoum artık. HHatta biterse tekrar almayı düşünüyorum :)

      Sil
  23. okul döneminde başarılaaar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler DEEEPP..:* Bitanesiinn

      Sil
  24. Hepside harika Hazalcım, güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  25. Beautiful post and products really liked, Dear ❤️
    I'd be happy friendship blogs ♥️ Subscribe to your Blogger
    Julia Shkvo

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Welcome to my blog, dear. Thank you so much for this beautiful comment. You dont doubt I will follow you. :*

      Sil