HER KADININ BİLMESİ GEREKEN GÜZELLİK SIRLARI

by - Cuma, Temmuz 21, 2017

       Merhabalar kızlar. Bugün size ne yazsam diye düşünürken; benim de duyunca şaşırdığım, işime yarayan bir kaç güzellik sırlarından bahsedeceğim. İnanıyorum ki bu hepimizin işine yarayacak.  Hadi hemen başlayalım sıralamaya...;)

1- Dudak parlatıcısının içine az miktarda nane yağı katarak, dolgunlaştırıcı etki  yapmasını sağlayabilirsiniz.


2- Rujunuzun gün boyu kalıcı olmasını istiyorsanız; dudaklarınızı bir peçeteyle kapatın, ve peçetenin üzerinden dudaklarınıza transparan pudra sürün. 
3- Kirpik kıvırıcısını saç kurutma makinesiyle ısıtarak daha uzun süre kıvrık kirpiklere sahip olabilirsiniz. 

4-Maskara uygularken kirpiklerin arkasına kartvizit tutarak; maskaranın göz kapaklarına bulaşmasını önleyebilirsiniz.


5-Mükemmel çekilmiş göz kalemi için; kirpik kıvırıcınızı kullanabilirsiniz.

6- Sabahları şiş gözlerle uyanmamak için sırt üstü uyuyabilirsiniz.


7- Dudak şeklinizi düzgün çizgilerle belirlemek için yukarıdaki yöntemi uygulayın.


8- Biten eyeliner'ınızın yerine maskaranızı kullanabilirsiniz.


9- Daha kalıcı parfüm için ; Vazelin!
Kokunun daha kalıcı olması için; parfümü sıkmadan önce nabzınızın attığı bölgelere vazelin sürün.


10-Sabah uyandığınızda şiş gözlerinizden kurtulmak için 2 çay kaşığını buzlukta bekletip; sonra soğuk kaşıkları göz altlarına koyabilirsiniz.
11- Her zaman makyajınızı çıkarırken yüzünüzü 2 defa yıkayın. Birincisi makyajı temizler, ikincisi gözenekleri.
12- Rujunuzu sürmeden önce dudaklarınızın üst kısmına dudak koruyucu sürmeniz,rujunuzun göze daha çok çarpmasını sağlayacaktır.
13- Yatmadan önce yorgun ve yıpranmış ayaklarınıza naneli nemlendirici ya da vazelin uygulayın. Ardından üzerine rahat bir çorap giyerek ; dinlenmeye bırakın. Sabah kalktığınızda çok daha bakımlı ve yumuşak olduklarını fark edeceksiniz.


14- İstenmeyen tüylerden kurtulma yöntemin jiletse; tıraş için saç kremi kullanabilirsin. Tıraş jeline göre  çok daha yumuşak ve sağlıklı bir etkisi olacaktır.


15- Çatlamış ve kabuklanmış dudaklarınıza hindistan cevizi yağı ve kahverengi şeker kullanarak peeling yapabilirsin.


16- Parfümünüzün daha uzun süre dayanmasını istiyorsanız;  banyodan sonra kuruttuğunuz cildinize sıkın. Cildinizdeki nem kokuyu hapsedecektir.

17- Cildiniz daha hassas olduğundan adetinizin başlamasına 3 gün kala ağda yaptırmayın.


18- Emzirmeye bağlı oluşan göğüs ağrılarından doğal yöntemle kurtulmak mümkün. Taze lahana yapraklarını  göğüslerinize koyun ve uyuyun. Sabah kalktığınızda kendinizi çok iyi hissedeceksiniz.Haftada 2-3 gün bu lahana tedavisini  uygulamanız sizi 1 hafta rahat ettirecektir.

Şimdilik benden bu kadarr. Benim bilmediğim sizin belirtmek istediğiniz, eklemek istediğiniz şeyleri yorum olarak belirtebilirsiniz. Sormak istediğiniz konuları mail olarak bana sorabilirsiniz. Size yardımcı olmaktan mutluluk duyarım. Ayrıca lütfen sayfamı takip etmeyi unutmayınız. 
Hepinize güzel günler diliyorum.
Hoşçakalıınnnn...

(Görseller alıntıdır)


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

66 yorum

  1. Çok faydalı ve bilgilendirici olmuş :) Emeğine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazilarini biliyordum birkac yeni bilgide ogrendim tesekkurler

      Sil
  2. birçoğunu biliyordum ama yeni öğrendiklerimde oldu özellikle 5.numaradaki uygulama tam benlik :) teşekkürler ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  3. 9 numarayı çok sık uygularım Vazelin!!! tek gecerim ayak bakımında

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben onu yeni öğrendim biliyor musun :D

      Sil
  4. ben sırt ustu de uyusam o goz sıslıklerı hep oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hhahaa :D O zaman at kendini denizeee :D Patates koy canım bol boll ;)

      Sil
  5. harikaa bilgiler canım :)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol canım.. İnşallah en az 1 tane bilmediğin vardır da yazımın faydası olmuştur :)

      Sil
  6. Süper faydalı bilgiler emeğine sağlık😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benmm :) Güle güle kullanınn :D

      Sil
  7. Ellerine sağlık güzel ve bilgilendirici bir yazı olmuş ☺️

    YanıtlaSil
  8. Çok güzel bir yazı:) Ben de kaptım birkaç tane tüyo.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı tatlım. Bi yandan araştırdım bir tane öğrendim :D

      Sil
  9. Valla her kadın uygulamalı.Çok pratik ve güzel öneriler :)

    YanıtlaSil
  10. Hemen not aldim tesekkurler 💖

    YanıtlaSil
  11. Bilmediğim ne çok şey varmış. Çok teşekkürler bu bilgiler için canım işime çok yarayacak. 😘

    YanıtlaSil
  12. Hiç bilmediğim bilgilerdi. Paylaşım için teşekkürler ^.^

    YanıtlaSil
  13. Harika bir yazı olmuş canım :)) Özellikle ayak bakımını yapmaya çalışıyorum :) Emeğine sağlık tatlım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim kuzum. Verdiğim bilgileri güle güle kullan :)))

      Sil
  14. Ayyy bayilirim boyle pratik seylere ☺️ Emegine saglikk on numara olmus canim 💕💕💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bebegim valla siz böyle yorum yapınca nasıl mutlu oluyorum bir bilsenn😂😗❤

      Sil
  15. Hepsi de çok ilginç. Yalnız şu kirpik kıvırma aleti var ya, bakamıyorum bile çok korkutucu geliyor bana sanki gözüme zarar verecekmiş gibi zaten hayatımda kullanmadım:)))))Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah bak buna güldüm hem de çok güldüm. Neden mi :)))
      Çünkü ben de çok korkuyorum o şeyden 😂😂😂 Ve hiç kullanmadım. Kullananlar istifade etsin diye yazdin onları;)))

      Sil
  16. Pratik ve güzel bilgiler... Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
  17. Kuzuummm bu yazina acayip bayildim yaaaa hep bundan isterim bakk :) likit şeklinde kalem sürme olayina bittim :) ellerine saglik canm benm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim bebegim senn ister yeter ki ben bilip buluşturup yazarım 😙😙❤😂

      Sil
  18. Nə maraqlı və faydalı yazı olub. Ən çox bəyəndiyim isə eyeliner oldu çünki heç istifadə edə bilmirdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydalı bulmana sevindim tatlimm:) işine yaşamasına daha da sevindim 😂❤

      Sil
  19. Şu lahana yaprağının göğüs ağrısına iyi geldiğini ilk kez duydum eğer bilseydim mutlaka denerdim😊 en çok ta parfümle vazelin iliskisine sasirdim😀 emeğine sağlık tatlım paylaşım için teşekkürler ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen ben de Ona çok şaşırdım canım 😙🤗🤗

      Sil
  20. Bazılarını bilsem de yeni okuduklarımda oldu. Ben de sütten kesmeden sonra taze nane kullanmıştım o da göğüs ağrılarını hafifletiyor

    YanıtlaSil
  21. Ah ben sırt üstü bir uyuyabilseydim. En sağlıklısıymış aslında, kırışıklıkların oluşmasını da engellerdi hem :)

    YanıtlaSil
  22. Şu 5 numarayı çok merak ediyorum, muhakkak deneyeceğim ama o 18 numarayı keşke daha önce görseymişim kesin şansımı denerdim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hâlâ biseyler kaybetmiş sayılmazsın canım ❤

      Sil
  23. Çok faydalı bilgiler bunlar bayıldım .

    YanıtlaSil
  24. parfümden önce vazelini ilk kez duyuyorum

    YanıtlaSil
  25. Çok güzel bilgiler vardı canım, ellerine kalemine sağlık <3

    YanıtlaSil
  26. Muhteşem faydalı bilgiler emeğine sağlık cnm :)

    YanıtlaSil
  27. Çoğu bildiğim bilgilerdi, yenilerini de ekledim sayenizde çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  28. Peçete üzerinden transparan pudra sürmeyi deneyeceğim mutlaka ;)

    YanıtlaSil
  29. Amei as dicas de beleza, a maioria eu não conhecia e adorei saber! ^^
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  30. Güzel hatırlatıcı bir yazınolmuş 👍😉

    YanıtlaSil
  31. Yazını çok faydalı buldum. Başarılar!

    YanıtlaSil
  32. Harika bilgiler canım teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  33. Merhaba :)
    Vazelin ve saba göz şişlik olayını biliyordum ama diğerleri yeni bilgiler benim için vayyy dedim hani:)) çok teşekkürler.

    YanıtlaSil
  34. Birkaç tanesi hariç çoğunu yeni duydum. Gerçekten işe yarar tavsiyeler var. Yazı için teşekkürler :-)

    YanıtlaSil
  35. Süper faydalı bilgiler emeğine sağlık😘

    YanıtlaSil
  36. Thank you forum follow me I follow back
    Great blog
    Kisses

    YanıtlaSil