KAŞ FARI MI? KAŞ KALEMİ Mİ?

by - Cuma, Nisan 07, 2017

Merhabalar güzeller güzelii blogger arkadaşlarım ve okuyucularım. Artık düzenli olarak yazı yayınlamaya dikkat etmeye karar verdim. Bugün size zamanında benim de baya merak ettiğim bir konudan bahsedeceğim. Kaş farı mı? Kaş kalemi mi? Bu konudan hemeen kısaca bahsedeceğim.
Öncelikle  bir makyajda en doğru olan şey doğallıktan sapmamaktır. Kaşları abartılı çizmek, renginden koyu ya da açık renk tercih etmek kesinlikle yapılmaması gereken bir şeydir. Bu nedenle alırken kendinize uygun ürünler almaya dikkat ediyoruz.
Ben  ilk zamanlar kaş kalemi kullanıyordum. Hatta kaş farı kullananlara anlam veremiyordum. Kaş kalemimden çok hatta çook memnundum. Dışarı da görenler kaş farı mı kullanıyorsun diye sordukları zaman şaşırdım. Neden kaş farı?  Nasıl duruyor kii..? Sonra fark ettim ki kalem kullanmaktan kaşlarım azar azar dökülmeye başladı. Araştırınca kalemin kaş köklerine zarar verdiğini ve dökülmeye sebep olduğunu gördüm. Veee o anda kendisiyle aşk yaşadığım göz kalemimi terk ettim.:)) Vee gidip kaşfarı aldım.. 
Peki ne fark etti?
-Kaşlarınız farla daha doğal duruyor.
-Far toz halde olduğu için keskin ve yapay çizgiler olmuyor, kaşları daha güzel dolduruyor.
-Kalem gibi keskin düzeltilemeyen hatalara da sebep olmuyor.
-Kalem ucu fırça ucundan daha sert olduğundan dökülmeye sebep oluyor.Kaş farında bu söz konusu değil.
Eğer varsa kaş maskarası ile de sabitlersenizz.. Ohhh misss...:)
Peki kaş farı yerine ne kullabiliriz?
 - Koyu ve ışıltılı olmayan bir göz farını  fırçayla da gayet rahat kaşlarınıza kullanabilirsiniz. Eğer isteyen olursa kaş farı uygulaması üzerine yazı ve görseller de paylaşabilirim. İsteyen olursa aşağıya yorum olarak bırakırsanız. En yakın zamanda yayınlarım. 
Fikir ve görüşlerinizi bekliyoor ve hepinize sağlıklı günler diliyorumm..:)


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

17 yorum

  1. ben farda kalemde kullanıyorum hatta bu aralar rimeli de denemeyeceğim . kaş kalemini her gün kullanıyorum ve bende dökme vb yapmadı , farı ise full bir makyaj yaptığımda kullanıyorum, diğer zamanlarda abartı duruyor gibime geldiği için... ikisini de seviyorum ama... bende durum bu, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haklısın canım ben de bir anda dökülme olmadı zaten. Kesin dökecek diye birşey de yok. Ben ikisini de kullanıyorum ama son zamanlar da farı kullanıyorum. Tabi ki dozun da..:)

      Sil
  2. kalem döküyor biraz kaşları fazla kullanmamak lazım :)

    YanıtlaSil
  3. Benim favorim far çünkü inanılmaz doğal ve akma yapmıyor hem temizlemekte kolay 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı fikirdeyim canım benim ben de sonradan anladım 😊😉👍

      Sil
  4. ay aklıma geldiiii bi arkadaş arabanın farına kaşını sürüp de far sürdüm dediii :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahah🤣🤣🤣 Yaa Deeppp çok alemsin yeminle.:)) Eşim de arabanın yanından geçince al sana far diyo. Psikopaatt 🤣🤣😂 Tatlimm çok sekersin ayy :)))

      Sil
  5. ay aklıma geldiiii bi arkadaş arabanın farına kaşını sürüp de far sürdüm dediii :)

    YanıtlaSil
  6. The palette from Maybelline looks interesting :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeah. I use it and I think it is successful.👉❤ve

      Sil
  7. Kaş kelemimde var ama kaş farına hep elim gidiyor benim:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Son zamanlarda benim de öyle canım :)

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Yaaa dalga geçmeyin ama fena yaparım valla heee :)))

      Sil
  9. ben fardan yanayım sanki kalem dökülmeye neden oluyor gibi :D

    YanıtlaSil