FLORMAR İLE YAZA IŞIL IŞIL GİRİYORUUZZ ( MATTE M26(Curry) )

by - Pazartesi, Nisan 10, 2017



Merhabalar güzellerim. Valla bugün çok yorgunum o yüzden kısacık bir yazı yazacağım size. Cıvıl cıvıl yaza gidecek olan Flormarın matte ojesinden bahsedeceğim. Renge bakar mısınızzz..:))
Resmen yakıyor ortalığı..:))
Tırnaklarımın eeen bakımsız olduğu bir zaman da paylaşmam olmadı ammaaa. Neyse her hali mi görün işte ay.. Ben neden bilmiyorum ama ürünleri çok güzel çekiyorum ama kendime gelince çekemiyorum. Ne yapmam lazım bir bilen varsa yardım etsin litfeenn..:)
Ojelerim 1 dakıkada kurudu. 3-4 gün sonra uçlardan kalkmaya başlıyor ama zaten o kadar da elimde tutmuyorum. Başarılı buldum. Siyah renkle ombre yapınca da çok beğeniyorum. Simli bir yapısı var. Yaza ışıl ışıl gidiyoruuuzzz..:))
 Fiyatı 5 TL.
Fırsat bulursanız deneyin derim kızlaaarr..
Yazım buraya kadar. Hepinize güzel günler diliyorumm..:)


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

13 yorum

  1. Renk çok hoş... Tam yaz rengi... Sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Bana bu tarz ojeler malesef hiç yakışmıyor ama çok güzel yakışmış sana 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm canımmm o senin güzelliğin 🤗

      Sil
  3. Güle güle kullan, çok hoş görünüyor ^^

    YanıtlaSil
  4. Harika bir renkk süperr 😊🙈

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel ama eskisi gibi oje kullanmıyor ancak özel günlerde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok kullanmıyorum artık ama arada elim gidiyor böyle iştee :)

      Sil
  6. ben de günlük hayatta oje artık fazla kullanmaz oldum sanki ama rengi çok tatlıymış :) bu arada bloğumdaki çekilişime destek olmak için katılır ve sayfanızda paylaşma imkanınız olursa çok mutlu olurum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil