FLORMAR INVISIBLE LOOSE POWDER (TRANSPARAN)

by - Perşembe, Nisan 20, 2017


Merhabalar güzellerim. Yine çok güzel bir günle sizlerleyim. Bugün size Flormar Invisible Loose Powder'dan bahsedeceğim. Geçtiğimiz günlerde Flormar alışverişimden bahsetmiştim. Pudrayı almak isteyip görüşerimi yazmamı bekleyen arkadaşlarım olduğunu gördüm. Bu nedenle çok geçmeden hemen üründen bahsetmek istedim. Bu ürünü almadan önce ben de çok merak etmiştim. Ve bir çok kişinin olumlu yorumlarıyla karşılaştım. Ve dayanamayıp aldım. Çok pudra kullanmıyorum ama hava sıcak olduğu zamanlarda yüzümün parlamasını sevmiyorum. Bu nedenle pudra arada da olsa kullanıyorum.
Gelelim şimdi ürün nasıl? Bu kadar övgü gerçek mi? Hakkediyor mu?
Benim ilk toz pudram Gosh markasına ait bir mineral pudraydı. O nedenle toz pudrayı alırken korkmadan aldım. Ürün çok bereketli duruyor.  1 yıl kullanım süresi var ama 1 yılda bitmez bence. Kokusu çokkk ferah. Ben ferah kokulara bayılıyorum. İçinde uygulamak için ponponu var. ( Yani ben pon pon diyorum) :)

Yüzüme ilk uyguladığımda soğuk bişey koymuş gibi oldum bilmiyorum sizde de oldu mu. Yüzümü buz gibi ferahlattı. Makyajımı çok güzel sabitledi. Makyajımı kadifemsi bir hale getirdi. İster baking (pudrayla makyajı pişirme), isterseniiz de makyajı sabitlemek için rahatlıkla kullanabilirsiniz. Sadece şuna dikkat edin; pudrayı ihtiyacınız olduğundan fazla uygulamayın. Una bulanmış gibi olursunuz maazAllah.:)) Fırçanıza ya da süngerinize yeterli ürünü alıp, kapağın kenarına bir kere vurup
 (amaç fazlalığı almak) kullanabilirsiniz.  Gerçekten övgüleri hakettiğini düşünüyorum.  Sabah sürdüğüm  pudramı belki akşama doğru tazeleme ihtiyacı duydum. Kalıcılığı da iyi. Benim aldığım ürün Transparan olanı. Sizde açık tenli iseniz transparan olanı alabilirsiniz. 
Fiyatı:29.90 TL 
Almak isteyenlere duyuruluur..:) Bence kaçırmayın eğer düşünüyorsanız.  Ben biterse tekrar alır  mıyım. ?
Tüm samimiyetimle söylüyorum.
''EVET!'' Alırım neden almıycam ayool :))
Benden bu kadar kızlar. Takipte kalııınn. Hepinize bol şekerli günlerrr:) 
Soru ve görüşlerinizi, düşüncelerinizi bekliyorum.
Flormar alışverişim için; Tık Tık




Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

43 yorum

  1. bu yazı bana geldi :) en azından ben öyle hissettim... canım benim cildim kuru ve pudralar cildimi daha da kurutuyor ve o yüzden istediğim ürünü bir türlü bulamıyorum ... bana uyar mı bu şeker şey ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım tabi ki sen ve bir kaç arkadaşım için :) Benim cildim de çok kurudur. Pudra sürdüğümde pütür pütür duruyordu. Bu üründe öyle durmadı. Bence sen de kullanabilirsin gönül rahatlığıyla :) Ama yine de gidip şubelerde dene yine de :)

      Sil
    2. teşekkürler hafta sonu bakayım bir :)

      Sil
  2. Ben hic pudra kullanamıyorum canm ya cildim pul pul.O kadar krem kullaniyorum hic biri fayda etmiyor :) fondoten iyi geliyo sadece :) ama güzel ürün güle güle kullan

    YanıtlaSil
  3. It looks like an excellent product. I always need to use powder since I have combination skin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeeaahhh... :))
      I have combination skin, dear.
      For this reason I use powder. And I think this powder is beautiful.😙❤

      Sil
  4. Adorei a resenha, esse produto tem a embalagem linda e deve ser bem eficiente na make. ^^
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  5. Çok güzelmiş bu almam gerek :)

    YanıtlaSil
  6. Güzel ürünmüş şans verilir desene :) güle güle kullan canımm ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım benim. Ben zaten flormar pudralarını hep beğendim:)

      Sil
  7. Renkli bir sayfa:) Emeğinize sağlık. Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm hoş geldin canım sayfama :)

      Sil
  8. Bende kullanıyorum bu ürünü. İlk pudram stay matte ama ben toz bir pudraya geçmek istiyordum, bu ürünü çok görüyordum ve şuan iyi ki almışım diyorum geçen kıştan beri bayılarak kullanıyorum. Aşırı bereketli sanki hiç kullanmamışım gibi duruyor :) bendede en açığı transparan rengi mevcut. Kuru ciltliyim bende, bu ürünüde göz altı kapatıcımı sabitlemek için kullanıyorum ve çok çok memnunum hiç kurutma yapmıyor. Ayyy ne çok konuştummm güle güle kullan öptümm :D :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha ben de öptüm şeker:)) Aynı fikirde olmamıza sevindim. :)

      Sil
  9. Bende Stay Matte den sonra böyle toz bir ürünü almaktan korkuyordum,pudrayı hiiiç kullanmıyorum ama şu yüz parlama işi biraz canımı sıktı düşünüyorum..düşünüyorum..Alır mıyım bilemedim :D Emeğine sağlıııkk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Stay Matte pudrayi hiç sevemedim doğrusu. Ben de o nedenle aldım canimm. Yazın T bölgem yağlı olduğu için parlama oluyor. Dilersen kullanabilirsin.:)

      Sil
  10. yazın gerçekten bazen pudralara ihtiyaç olabiliyor,Flormar da son dönem gerçekten iyi ürünlerle bizimle oluyor,bakacağım....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle canım. Son zamanlarda çok iyi Flormar :(

      Sil
  11. İşte benim cahillik konum kozmetik. Nedense hiç sevemedim kozmetik ürünlerini kullanmayı...

    YanıtlaSil
  12. Seni 1 film 1 şarkı etkinliğine davet ettim:)) Beklerim:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim canım benim mutlaka geleceğim 😙

      Sil
  13. Ayy çok iyi denk geldi bu :) Hazır indirim zamanı gelmişken mutlaka değerlendireceğim.Teşekkürler canımm bilgilendirici yazın için :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy cokkk sevindimm denk geldiği için canım.Rica ederim ne demekk herr zamannn:)

      Sil
  14. I haven't seen this product before but it is really interesting :)

    YanıtlaSil
  15. Kuru cildim olduğundan fazla pudra kullanmıyorum ama özel günlerde göz altlarım ve göz kapaklarıma uyguluyorum :) Elimdeki pudra bitince bakayım canım, teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  16. Cok güzel tam benlik gibi duruyor tesekkürler 😊😘

    YanıtlaSil
  17. Yemin ederim ben de pudra bakıyordum. Bu kadar denk geldi

    YanıtlaSil
  18. Ben de kullanmıştım bu ürünü, indirimle bayağı uyguna geliyor :)

    YanıtlaSil
  19. Bu urunu cok goruyorum ve hic toz pudra kullanmadim aslinda denesem iyi olacak:))

    YanıtlaSil
  20. Makyaj sabitlemede severek kullanıyorum :)

    YanıtlaSil