FLORMAR 5'Lİ FAR PALETİ (No:6)

by - Çarşamba, Nisan 26, 2017


Merhabalar şekerlerim. Yine ben geldimm. Size Flormar alışverişimden bahsetmiştim. Şimdi sıra bu alışverişteki göz far paletini anlatmaya geldi. Kısa ve net bir şekilde hemeenn bahsedeceğim. 
Far bazı olmadan swatchladım. Görüldüğü üzere baz olmadan da pigmentasyonu çok güzel. Ben önce tekli far alacaktım Flormar'dan; ama daha sonra düşündüm kii tekli far 14.90TL. Bu far paleti ise indirimle 18 TL gibi bir fiyattı. Hem de 5 tane farklı renk vardı. Bu nedenle bu paleti almak daha mantklı geldi. İyi ki de almışımm. :)
Öncelikle dediğim gibi pigmentasyonu çok iyi.
Yumuşacık bir yapıya sahip.
Çok fazla tozutma,dökülme yapmıyor. Hatta neredeyse hiç yapmıyor.
Çok az bir ışıltısı var. Ama sırıtan bir ışıltı değil. Sim sim durmuyor.
Far bazı olmadan uyguladım 6-7 saat durdu bıraksam daha da dururdu bence. Yani çok dayanıklı.
Açık rengi göz pınarlarımda kullandım ben ve diğerlerini sırayla uygulayınca gölgeli bir makyaj çıktı ortaya. Sonuç harika. Bir çok kişi farımı sordu emin olun.
Bir çok markanın farlarına oranla çok çok iyi olduğunu düşünüyorum. Üstelik de çok uygun. Almayı düşünüyorsanız bu ürünün renk seçenekleri çok fazla. Ben kahve serisini de almak istiyorum. 
Fiyatı :26.90TL indirimle 18 TL 
İndirimleri kaçırmayın derim. Neden daha fazla vereceksiniz ki değil mi. Devir tasarruf devriiii :)
Fikir , görüş ,önerii ne varsa hepsini bekliyorum. Sormak istediklerinizi direkt ya da mail yoluyla sorabilirsiniz. 
Hepinizee güzel, bol gülücüklü günler diliyorummm :)

Flormar alışverişim için : Tık Tık
Flormar toz pudra yazım için: Tık Tık
Pastel day long ruj için : Tık Tık
Flormar oje M26 curry için: Tık Tık
Benefit kaş jeli için : Tık Tık
Flormar makyaj bazı için: Tık Tık
Kaş farı mı? Kaş kalemi mi yazım için :Tık tık

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

58 yorum

  1. güle güle kullan son dönemde Flormar marka olarak benim favorilerim arasında

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canımm :) Benim her zaman favorimdi :))

    YanıtlaSil
  3. MERHABA!! LOVELY COLORS WOW NICE REVIEWS !!! GULE GULE

    YanıtlaSil
  4. Keşke bana da far yakışsaydı... Ancak siyah kullanabiliyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde dene canım illa ki yakışır. Ben de yakışmıyor diye bugüne kadar kullanmadım ama meğer kötü sürdüğüm için öyle hissediyor muşum. Güzel ve yerinde sürünce hoş duruyor ;) Sana çok yakışır diye düşünüyorum :)

      Sil
  5. goldnen rosenin ir paleti var ona çok benzetiyorum bunu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım zaten iki markanın ürünleri birbirine çok benziyor gerçekten :)

      Sil
  6. pigmentasyonlarını çok sevmiyorum ben bu 5'li farların

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmem ben de bir problem olmadı. Sevdim yani :)

      Sil
  7. Ne harika renkler böyle, fiyatları da uygun, güle güle kullan canım, çok teşekkürler sana da bol gülücüklü, harika günler diliyorum. :))

    YanıtlaSil
  8. Far satın alıp alıp kullanmayıp son kullanma tarihi sebebiyle ağlamaklı olanlardanım :) Ama bu yazı sayesinde arayışında olduğum pudra seçeneğini edinmiş oldum :)Bir taşa çok kuş düştü teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canımmfikir edindirdiyse ne mutlu:)

      Sil
  9. Musmutlu günlerde kullan canımm :)

    YanıtlaSil
  10. Renkler çok başarılı. Pigmentasyonları da güzel gözüküyor
    Güzel günlerde keyifle kullan

    YanıtlaSil
  11. 18 TL iyiymiş güle güle kullan canıım :))

    YanıtlaSil
  12. bende flormarın bu paletini çok severek kullanıyorum renkleri harika fiyat açısındanda iyi.bende blog sayfama beklerim henüz yeni sayılır asudeyilmaz.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi ki canım benim hemen damliyorum bloguna 😗

      Sil
  13. Çok hoş görünüyor, güle güle kullan ^^

    YanıtlaSil
  14. oh oh maşallah sür sür bitmeeez :)

    YanıtlaSil
  15. Benim canm yine bisiler mi almisss ;) sagdan ikincisi favorim oldu.Güle güle sürr 😘😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aldımm bebeğim tutamadım kendimii:)) Bende o renkten dolayı aldım paleti 😊😗

      Sil
  16. Ne güzel ya imreniyorum sana zevkin çöok güzel.

    YanıtlaSil
  17. A paleta é perfeita e as cores são lindas!
    Adorei a resenha.
    Beijos. ♥

    Diário da Lady

    YanıtlaSil
  18. Renkleri çok güzel, Flormarın ürünleri hem fiyat hem kalite açısından oldukça iyi 😊

    YanıtlaSil
  19. Great post!

    You have a nice blog!

    Would you like to follow each other? Let me know on my blog.

    Have a great day!

    xoxo Jacqueline
    www.hokis1981.com

    YanıtlaSil
  20. Renkleri çok hoşmuş canım :) Ben de 05 nude dudes olanını kullanıyorum çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğrudur canım. Ben de çok memnunum :)

      Sil
  21. Merhabalar...İade-i ziyaretinize geleyim dedim.Çok ender makyaj yapan biri olarak kullanır mıyım bilmiyorum.Ama siz güle güle güzel günlerde kullanın.Emeğinize sağlık:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz neşe getirdiniz öyleyse :) Teşekkür ederim tatliş dileklerinizden dolayıı :)

      Sil
  22. Renkleri çok güzelmiş ayy bende mi alsam ama çok farım var kii :D Son postuma beklerim canım <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy şekercimm bu renkler yoksa al derim:)) hemen geliyorum o şeker bloguna 😘

      Sil
  23. Renkler süper güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  24. Güzel renkler :) Güzel günlerde kullan :))

    YanıtlaSil
  25. Bu palet bu tonlarda en beğendiğim palet!! Bloğunu takibe aldım seni de beklerim kendi bloğuma..
    mrvsdaily.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldin şekerim ben de sana geliyorum en kısa zamanda :)

      Sil
  26. Flormar son yıllarda reamen atağa geçti farlarının pigmenti gerçekten çok iyi bloğunu takibe aldım canım 😘 😘

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol canım benim ben de sana geliyorum :)

      Sil
  27. Hazal, sen makyaj konusunda bilgilisin, donanımlısın. Sana bir soru soracağım; Golden Rose'un siyah kalemi ve eyeliner'ı iyi mi? Ben kalemi sürüp hafifçe dağıtmayı çok seviyorum ama aynı zamanda çok da akmamasını istiyorum. Hani şu meşhur "Bihter Ziyagil makyajı" var ya ondan yapmak istiyorum :D Ya da başka bir marka önerebilir misin?:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayyy canımm yeminle tavan yaptım. Beni böyle gördüğün için teşekkür ederim bitanem. Ben Golden Rose eyeliner kullandım ve pek önermiyorum. Sevmedim açıkcası. Kalemi hakkında bir bilgim yok ama ben dün flormar'ın kalemini aldım. Bal mumuyla yapılmış. 3-4 sn sonra kuruyor. Aldım ondan memnunun. Kahvesi ve siyası :) Ama eye liner da sadece Maybeline jel eyeliner da kalıcılık gördüm. Diğerleri hep bulaşıyor. The balm marka eyeliner siyahlık yönünden çok iyi ama göz kapağıma kopyası çıktı hep. Anladın sen beni. Umarım bir fikir vermişimdir canımm :)

      Sil
    2. :))) Maybeline'i de deneyeceğim. Bu arada indirim var diye Loreal Paris'in kalemini aldım, gayet iyi. Haberin olsun:)

      Sil
    3. Ben de alcaktım ya hemen bakayım canım sağol 😘

      Sil
  28. Çok güzel renkler güle güle kullan 😊

    YanıtlaSil
  29. acaba koyu renkli olan kontur amacıyla kullanabilir miyiz ?

    YanıtlaSil