DEBORAH MİLANO ATOMİK RED MAT RUJ-17

by - Perşembe, Nisan 13, 2017



 Merhabalar arkadaşlar. Bu aralar sık yazı yayınlıyorum biliyorum. Ama ben kafama taktım. Bu işi başaracağım. Pes etmek yookk. Neyseee asıl konumuza döneyim :)) Size bugün deborah Milano matt rujdan bahsetmek istiyorum.  Bir gün Adana'da kafa karışıklığıyla dolanırken  aldım bu ruju. 

Vee ben bu rujun bana yakışmadığını farkettim. Çok soluk bir gül kurusu gibi geldi. Ama yapısı kalıcılığı ve dudaklarımı kurutmaması yönünden atmaya kıyamadım ve rengini değiştirmeye karar verdim. Bunu nasıl yaptığımı daha sonra mutlaka anlatacağım.
Dediğim gibi rujun yapısı ve kalıcılığı çok iyi. (Lipstik olmamasına rağmen.) Dudakları kurutmuyor. Ama ben yine de kullanmadan önce nemlendirici kullanıyorum dudaklarıma, daha da güzel görünüyor bu şekilde. Dediğim gibi açık ve boğuk bir gül kurusu rengiydi. Ben bu yüzden değiştirdim ve bu şekilde daha da beğendim. 
Rujun fiyatı indirimsiz 37 TL. Watsonslarda bulabilirsiniz.
Yorum ve görüşlerinizi aşağı yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim. 
Hepinize kucak dolusu sevgilerrrrr... :)

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

28 yorum

  1. rengi hoş benim rengim olmasa da sana yakışmış :) bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. nefis renkler seçiyon sen yaa :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederimm. Sana da seçerim Deepcimm sen yeter ki iste.:)

      Sil
  3. Such a pretty colour! So lovely for Spring!
    Thank you for the follow. I followed back :)

    YanıtlaSil
  4. Kalıcı olması iyi... Ruj tazelenek gibi bir huyum olmadığı için kalıcı rujlar favorim... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de aynı fikirdeyim. Hiç sevmiyorum tazrlemeyi. Kalıcılığı iyi ama ;)

      Sil
  5. Fotoğrafta güzel görünüyor rengi...

    YanıtlaSil
  6. Bu tonlardaki rujlara bayılıyorum :) Özellikle kurutmuyorsa dudakları bakayım, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
  7. This lipstick looks great! I also love matte lipsticks, my current favorites are Katy Perry for CoverGirl, a collection of matte lipsticks that was launched last summer.

    Have a great weekend!
    Xoxo, Victoria

    https://fashionstylebeautyandmore.blogspot.ca/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. CoverGirl is a very nice color. I am looking for this color everywhere but I can not find it in Turkey. But you are very pleasure. Thank you for the suggestion.😗

      Sil
  8. wow so amazing colors <3
    http://wooho11.blogspot.com/ - i invite <3 follow me-will respond with

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you. :) Welcome to the blog. I'll follow you right now.👍😉❤

      Sil
  9. I've never tried this lipstick before but the colour is so nice :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Thank you honnn. 😗❤ I recommend you try.👍

      Sil
  10. Ben hep bu renkleri kullanıyorum rujda. Bir tek bunlar bana yakışıyor. Bunun rengini de çok sevdim:)

    YanıtlaSil
  11. Rengini bende çok beğendim ama dudak kalemiyle farklı bir ton da elde edilebilir diye düşünüyorum 😊. Fşyatı biraz yüksek geldi bana güzel günlerde kullanın inşallah 😊. Bloğumu ziyaret etmişsiniz teşekkür ederim hoşgeldiniz sevgilerimle 😊❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Siz de hoşgeldiniz.. Çok haklısınız. Farklı renkler ortaya çıkarmanın bir çok yolu var :)

      Sil
  12. Merhaba. Daha önce hiç kullanmadığım bir marka ama merak ettim not aldım. Eline sağlık yazı için :) banada beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz bloguma. Denemenizi tavsiye ederim. Bir italyan markasıdır ve Watsonslarda bulunuyor. Hemen iade-i ziyarete geliyorum:)

      Sil