THE BALM MEET MATT(e) HUGGES LİKİT MAT RUJ / DEVOTED

by - Salı, Mart 28, 2017

-
    Merhabalar sevgili blogger arkadaşlarım ve değerli ziyaretçilerim. Uzuun bir aradan sonra yine sizlerleyim. Okul işlerim, ev işleri yüzünden bir türlü fırsat bulamadım blogda yazı yazmaya. Eveet Çokca bahsedilen The balm mat ruju uzun zaman önce deneme fırsatım oldu  ancak şimdi yazabildim. Ben normalde koyu renk ruj pek kullanmıyorum ama bu rengi beğendiğim için aldım. Biliyoruz ki mat ruj bu yıl çok 
tercih ediliyor. Ben bir çok markanın mat rujunu kullanma fırsatım oldu ve şimdi onlara kıyasla izlenimlerimden bahsedeceğim. 
  • Bu ruj dudaklarımı kurutmadı, Pütür pütür durmadı,
  • Mentollü kokusu ve yapısı benim için güzel , dudağıma yumuşaklık veriyor gibi hissediyorum,
  • Ben bu ruju çok kalıcı bulmadım malesef. Aldığım zaman  çok kalıcı vs. denildi ama bence kalıcı değil,
  • Bence sürümü de kolay değil akışkan ama çok kötü bir ruj değil..
 Renk olarak beğendim bu ruju ama çok sık kullanmıyorum. Benim izlenimlerim böyle sizde izlenim ve yorumlarınızı yorum olarak bırakırsanız çok sevinirim.

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

17 yorum

  1. Bendede charmıng var cidden süper bir seri bence güle güle canım 😊Çekilişimede beklerimm

    YanıtlaSil
  2. ben nedense bu rujları denemedim... kalıcılığı iyi değil ise tercih edeceğimi de sanmam ... sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim fikrimce kalıcı değil. Dudaklarına ortasından başlıyor boşalmaya..

      Sil
  3. Tam öğrenmiş oldum bu ruju da :) Merak ediyordum :)

    YanıtlaSil
  4. bende de var bu rujun aynısı bir süre sonra dudakların ortası boşalıyor çok kalıcı değil yani:(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Kalıcı değil dememin sebebi bu işte.. :)

      Sil
  5. elimde committed ve charming renkleri var :) bu da oldukça güzelmiş güle güle kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim canım benim ben de commited rengini almak istedim ama bunu aldım:))

      Sil
  6. Hala bu ruju kullanmadım. Açıkçası parasının karşılığını veriyor mu bilmiyorum ama bana pahalı geliyor biraz. Daha uygun fiyata daha iyileri var gibi hissediyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle. Tamam renkler güzel ama daha uygun ve iyi performans bulmanız mümkün:)

      Sil
  7. Merhaba blogunuzu yeni keşfettim ve artık takipteyim :)
    Bana da uğrarsanız çok sevinirim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. Hoşgeldiniz.. en yakın zamanda blogunuzdayim.. 😊

      Sil
  8. Hello ! just an invitation to join us on "Directory Blogspot" to make your blog in 200 Countries
    Register in comments: blog name; blog address; and country
    All entries will receive awards for your blog
    cordially
    Chris
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Hello ! just an invitation to join us on
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil
  9. Hello !
    Welcome to the "Directory Blogspot"
    We have the pleasure to accept your blog in the division: TURKEY
    With the number: 785
    We hope you will make our site known to friends,
    Invite your friends by offering them the "dIrectory award"
    This is the only way to expand the site.
    The activity is only friendly
    Important! Do not forget to follow our blog. thank you
    Have a great day
    Friendly
    Chris
    For other bloggers who are reading this text just register
    Http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey___________785%20%20Members
    Imperative to follow our blog to validate your registration
    Thank you for your understanding
    ++++
    Get a special price "dIrectory award" for your blog! With compliments
    Best Regards
    Chris
    A pleasure to offer you a diploma for your site
    Http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    Invite your friends to join us! Thank you
    Here is the link for the community
    Https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983
    +++++++
    Merhaba!
    "Dizin Blogspot" hoş geldiniz
    Biz bölümü blogunuzu kabul etmek memnunuz: TÜRKİYE
    numarasıyla: 785
    Biz, size arkadaşlarından sitemizi bilecek umuyoruz
    "Dizin ödülü" vererek arkadaşlarınızı davet
    Bu siteyi büyütmek tek yoldur.
    etkinlik sadece dostudur
    Önemli! blogumuzu takip etmeyi unutmayın. sağol
    harika bir gün var
    içtenlikle
    Chris
    Bu metin okumak diğer blogcular gel-kayıt için
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.fr/search/label/Europe%20Turkey___________785%20%20Members
    Kaydınızı doğrulamak için blogumuzu takip etmek Emir
    Anlayışınız için teşekkür ederiz
    ++++
    Blogunuz için özel bir fiyat "Dizin ödülü" alın! en iyi dileklerle
    Saygılarımızla
    Chris
    Bir zevk size siteniz için bir derece sunmak için
    http://nsm08.casimages.com/img/2015/04/14//15041412142818874513169594.png

    Bize katılmak için arkadaşlarınızı davet edin! sağol
    İşte toplum için link
    https://plus.google.com/u/0/communities/109662684129677096983

    YanıtlaSil