MİNEADERM PURE EFFECTİVE SUSTAİNABLE TONİK

by - Perşembe, Ocak 05, 2017


Merhabalar arkadaşlar. Bugün size içeriği temiz ve kullanmaktan zevk aldığım bir ürünü anlatmak istiyorum. Ben bu ürünü eczaneden aldım. Dermokozmetik bir ürün. Mineaderm nemlendirici tonik; ciltteki nemi muhafaza etmeyi, cildin tazelenmesini ve ferahlık kazanmasını destekliyor. Bu ürünü kullandıktan sonra başka bir ürün kullandığınız zaman; o ürünün etkisini arttırıyor. Cilt yüzeyini yumuşatırken cildi sıkılaştırmaya yardımcı oluyor. Ben bu ürünü zevkle kullanıyorum. Kokusu o kadar ferah ki kullanınca içiniz açılıyor adeta. Yüzümü yumuşacık yapıyor ve gözeneklerim daha da küçüldü bu arada. Bu tonikle tanınca diğer kullandığım toniği bıraktım. Hatta bazen nemlendirici kullanmayı bile unutuyorum. Çünkü kullanınca gerçekten nemli bir his oluyor. Ben yazılarımı reklam amaçlı yazmıyorum arkadaşlar. Samimiyetime inanmanızı istiyorum sizden. Ben bu ürünü seviyorum ve umarım  sizlerin de deneme şansınız ve fırsatınız olur. 
Paraben ve renklendirici içermiyor.
Fiyatı 30 TL
Umarım yazım sizlere yararlı olur.. Şimdilik hoşçakalın..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

31 yorum

  1. Hoşgeldiniz blog dünyasına Hazal'ın Dünyası.. benim cildim hassas ve alerjen. Krem, temizleme ürünü olsun eczaneden almak durumundayım. Bunu da eczaneden aldığınızı söylediğinize göre tarafımdan kullanılabilir. Bilgilendirme için teşekkürler :) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim ne demek. Benim cildimde hassas olduğu için kullandığım ürünlere dikkat ediyorum..🤗

      Sil
  2. hassas ciltli biri olarak bende deneyeceğim..sevgiler..
    blogdakicin.blogspot.com

    YanıtlaSil
  3. Bi faydam olacaksa mutlu olurum tabiki.:)

    YanıtlaSil
  4. Merhaba Efendim güzel bir ürüne benziyor bende öyle her şeyi kullanamıyorum aklımda bulunsun ...Sevgiler ..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım işinize yarar hoş geldiniz sayfama. Ürünü tavsiye ediyorum..:)

      Sil
  5. Merhabaaa.. hemen geldimmm.. 😊 Emeğinize sağlıkk 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederiiiimm.. 🤗 Hoş geldiniz. Çok mutlu oldum sizi burada görünce.. 🤗

      Sil
  6. Çok güzel bir tanıtımdı Hazal'cığım. Resmini çekeceğim. Kızlarım mutlaka değerlendirirler. İyi yayınlar canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim ablacım.. Tavsiye ediyorum..:)

      Sil
  7. Mən gəldimm:) Vallah elə gözəl anlatmışsınız ki, həmən almaq istədim bu üründən.Bizim əczaxanalarda da varmı görəsən? Bir baxmaq lazımdır.Bilgiləndirdiyin üçün təşəkkürlər.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiiinn..:) Rica ederim ne demek. Bir bak bakalım eczanelere. Bizim eczanelerin de hepsinde yok. Markayı yazıp satılan eczaneleri belirtiyor internette. Bazı eczanelerde oluyor..;)

      Sil
  8. Merhabalar hikaye kalpli kadın blog keşif etkinliğinden geliyorum, sizi takibe aldım, banada beklerim :)
    sevgiler :)

    yenilenmeprojesi.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba hoş geldiniz. Sizi burada görmek cok güzel.. tabiki ben de sizi takip edeceğim.. 🤗

      Sil
  9. good luck in writing at this new blog dear:) follow:) now waiting for U:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. thank you. Welcome. I follow you too.🤗

      Sil
  10. İadeyi ziyarete geldim 😊 Ne kadar faydalı yazı olmuş

    YanıtlaSil
  11. Merhaba canım. Blogun hayırlı olsun. Bende seni takibe aldım. Sevgiler

    YanıtlaSil
  12. yeni gördüm blogunuzu sizin için verimli olmasını temenni ederim ,paraben ve renklendirici içermemesi olumlu bir yanı gözenek küçültmesi de iyi özelliği alıp denemek isterim kozmetik paylaşımları ilgimi çeker blogum da paylaştıklarım olmuştur sizi izleye aldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cookk teşekkür ederim. Hoş geldiniz. :) Evet begenerek hergün sabah akşam kullanıyorum. Umarım deneme fırsatınız olur..:)

      Sil
  13. merhaba tatlı blogunuzu takibe aldım bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy teşekkür ederim.:) Hoş geldinizz..O sizin tatlılığınız..:)

      Sil
  14. merhaba,
    güzel yazı olmuş denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba. Hosgeldiniz..Umarım faydalı olmuştur. Teşekkür ederim. 🖒

      Sil
  15. Benim maskeler yüzümü maffetti eczane bunu verdi hemen geçirecek dedi iki de yanında gece gündüz kremi verdi lütfen yardımcı olun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Mail atarsanız yardımcı olmaya çalışırım:)

      Sil
    2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

      Sil