YVES ROCHER WHİTE BOTANICAL BB KREM 7 in1

by - Cuma, Aralık 09, 2016



Merhabalar...

Bugün size benim için tam anlamıyla bayıldığım bir BB kremden bahsetmek istiyorum. Yves Rocher markasının bu BB kremi benim cildim aşırı problemliyken keşfettiğim bir ürün. Benim cildim çok hassas. Ve bu ürün hafif olduğu için ben de sivilce,gözenek,siyah nokta vs. yapmadı. Tam aksine leke karşıtı bir ürün. Yani üzerinde öyle yazıyor. Kokusu çok güzel çiçek kokuyor.. Ben beğendim. Belki olur da tercih edersiniz diye sizlerle paylaşıyorum. Ben bu markayı sevmeye başladım gibi.. Tek sevmediğim yanı rengi bana koyu geldi. Bu da benim ya da reyon sorumlusunun hatası. O an ki psikolojim nasılsa hiç dikkat  etmemişim. :)) Spf 25 güneş koruma faktörü mevcut..


Bende medium rengi var..  Bu ürünü koyu olduğu için makyaj bazı olarak kullanıyorum. Çokta güzel oluyor.. Aksini düşünen ya da bişeyler eklemek isteyenler bunu bildirebilir.
Herkesin görüşüne saygı duyuyorum..
  Daha ayrıntılı bilgiyi ürün satış siyesinden alabilirsiniz.Cildimde nasıl duruyor merak eden olursa sizin için fotoğraf ekleyebilirim.. Görüşlerinizi bekliyorum..
Fiyat: 71 TL
 Ayrıntılı bilgi: http://www.yvesrocher.com.tr/control/cilt-bakimi/yaslanma-karsiti/leke-karsiti-ve-aydinlatici-25-spf-bb-krem/?cmSrc=Category

SEVGİLER..

Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

5 yorum

  1. Hediyeleşme etkinliği eşleşme sonuçları belli oldu 😉
    https://berikaningunlugu.blogspot.com.tr/2016/12/hediyelesme-etkinligi-eslesme-sonuclari.html?m=1

    YanıtlaSil
  2. Tavsiyen için teşekkürler canım.

    YanıtlaSil
  3. bende bir bakayım bu ürüne :)

    YanıtlaSil