GOSH BB KONTUR PALETİ

by - Pazartesi, Aralık 26, 2016


Merhabalar arkadaşlar.  Bir süre hiç bir şey yazamadım.. Ben tam olarak blog yazmayı bilmiyorum.  Üzgünüm.. Çünkü bu konuda çok  yeniyim.. Tabiki yardımlarınıza açığım.. Her neyse Bu üründen bahsetmek istiyorum.  Ben biraz meraklı biri olaraktan bu ürünü alıp denemek istedim. Çünküü ben Gosh markasının ürünlerini beğeniyorum.  Severek kullanıyorum.. Gosh Danimarka'dan ithal bir marka.. Gratislerde bir süredir var.. 
  Bu ürün kremsi yapıda bir ürün.  Ben açık renk tonunu aldım.. Fakat ben bu paleti pek beğenmedim.  Çünkü gölge yapmak için kullandığım koyu rengi pek bana uymadı.. Belki ben kremsi yapıda olduğu için beceremedim.   Bilemiyorum.  Aydınlatıcı olan kısmını beğendim. Daha fazla görsel isteyenler varsa tabiki ekleyebilirim..  
Umarım bir fikir vermişimdir.. Hepinize sevgiler... 🤗🤗🖒


Bunlarıda Beğeneceğine Eminim

2 yorum

  1. Hazal, sen taptaze bir blogsun. Sana yardımcı olmamız gerek. Aslında çok cici kızlarımın kozmetik blogları var. Onlarla kontak kurman gerekiyor. Onlara yorumlar yaparsan mutlaka seni cevapsız bırakmazlar. Blog keşif etkinliklerini mutlaka katıl yavrum. Benim sitemde Blogger Dayanışması yayını yaptım. Şimdi linkini ekleyeceğim. Bol şans diliyorum. Google+ da paylaşacağım. Twitter,da da, yalnız face,im yok. Sevgilerimle Hazal :)

    YanıtlaSil
  2. Çookk teşekkür ederim ablacım.. Elimden geleni yapacağım.. İyi ki varsınn..:)

    YanıtlaSil